Seo paslaugos

SEO optimizacija – tai procesas, kurio tikslas yra pagerinti internetinės svetainės poziciją tarp internetinės paieškos sistemos rezultatų.

Paprastai kalbant – tai priemonių, kurių dėka yra pagerinamas internetinės svetainės randamumas, visuma.

Kuo yra naudinga SEO optimizacija?

  1. Naršytojai mieliau renkasi naturalius paieškos (SEO optimizacija) rezultatus nei mokamos reklamos (AdWords) rezultatus;
  2. SEO optimizacija – pigiausia iš visų internetinės reklamos formų;
  3. SEO optimizacija formuoja teigiamą įmonės įvaizdį;
  4. Ilgalaikė investicija, didinanti klientų skaičių ilgą laikotarpį be papildomų investicijų.

Naršytojai mieliau renkasi naturalius paieškos (SEO optimizacija) rezultatus nei mokamos reklamos (AdWords) rezultatus

Visų pirma, statistika sako, kad vartotojai mieliau renkasi google paieškos organinius rezultatus, o ne reklaminius (Google „AdWords“ kontekstinės reklamos) rezultatus. Žmonės organinius paieškos rezultatus sieja su didesniu įmonės, svetainės savininkės, ir jos teikiamų paslaugų patikimumu ir kokybe. Nors mokamą reklamą yra lengva paleisti ir po kelių minučių galima džiaugtis pirmomis pozicijomis internete, vis dėl to, vartotojai renkasi tuos rezultatus, kurių pozicija nebuvo tiesiogiai įtakota svetainės savininkų. Vis dėl to SEO optimizavimas leidžia įtakoti internetinės paieškos rezultatus netiesiogiai – laikantis Google rekomendacijų ir internetinių (W3C) standartų, pateikiant patrauklų turinį, kuris naudingas lankytojams, populiarinant nuorodas į svetainę.

SEO optimizavimas – pigiausia iš visų internetinės reklamos formų

SEO optimizavimas padeda ženkliai sutaupyti reklamines verslo išlaidas, kadangi nereikia mokėti mokėti už optimizuotų raktinių žodžių ar raktinių frazių kontekstinę reklamą. Dažnais atvejais užtenka vien tik optimizacijos, kad įmonė gautų reikiamą kiekį klientų.

Tai yra viena iš pačių pigiausių reklamos metodų – kainuoja tik optimizacijos procesas o vėliau įmonė gali džiaugtis nemokamais paieškos rezultatais.

Formuoja teigiamą įmonės įvaizdį

Formuojant įmonės teigiamą įvaizdį SEO procesas labai padeda. Yra sudaromas įspūdis, kad įmonė visiškai nefornuoja visuomenės nuomonės, o patys lankytojai pateikia nuomonę apie verslą, kadangi didelis svetainės lankytojų srautas ir toliau gerina svetainės paieškos pozicijas tarp internetinės paieškos rezultatų. Kaip jau minėjome, aukštesnė pozicija tarp internetinės paieškos rezultatų visuomenei asocijuojasi su kokybe, profesionalumu ir verslo solidumu.

Ilgalaikė investicija, didinanti klientų skaičių ilgą laikotarpį be papildomų investicijų

Atlikus SEO optimizaciją, toliau svetainė pritraukia klientus automatiškai. Tai sistema, kuri dirba ir dieną ir naktį ir praktiškai nereikalauja jokios priežiūros. Tai ilgalaikė investicija į galingą pardavimų mašiną.

SEO optimizavimo etapai

Visą procesą atliekame sekančiais etapais:

  1. Konkurencijos interneto aplinkoje tyrimas;
  2. Raktinių žodžių parinkimas;
  3. Atliekamas vidinis SEO;
  4. Atliekamas išorinis SEO;
  5. Atliekamas SEO monitoringas;
  6. Atsižvelgiant į monitoringo rezultatus yra atliekami derinimai ir atnaujinimai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>